Rabu, 11 Disember 2013

Rezeki

Hai... Ok kali ni aku nk cerita pasal rezeki la... 1st of all thank Allah for the rezeki that you gave to me.... Syukur.. Rezeki ni cerita pasal kerja la... Alhamdulillah now i'm employee not penganggur lg... Setelah hampir 4 bln ye jd penanam anggur yg berjaya dan dlm masa 4 bln 2 jgk la dh bermacam-mcm resume aku antaq ke bermacam-mcm company but as usually ada yg pggil tebiu ada yg x... So bole dikira aku dh p intebiu 3 kali la...masa 2 mmg x peduli jawatan apa la sb dlm otak pikiaq nk keja ja... Dan alhamdulillah inteview yg ke3 membuahkan hasil.... 2 pun setelah menunggu selama 3 minggu.... Penantian 1 penyiksaan ok.... Tp org ckp klu dh rezeki x kemana kan... Pada 28/10/2013 bermulalah rutin baru bg aku dgn persekitaran br.... Mulalah aku menapak di aeon credit as officer..  Everythings new...  Ok smp cni dulu la... Will meet again... Bye

Tiada ulasan: