Selasa, 21 Disember 2010

Jasa dia....

hmmmm....pejam celik....pejam celik... dah 20 hari aku praktikal kt th travel... selama 20 hari 2 aku x pnah lewat tau msk office......huhu....1 pencapaian 2.....thanks 2 my baby… klu nk di bangdingkan dgn aku sebelum ni.... aku la muka lmbt klu g mana2.....bila msk U stabil ckit la time table aku.... skang plak praktikal lg la agak terkawal aku pny time table....hehehe... pndai x aku manage time table aku…heheh….

mana x nya klu dulu aku asyik tdoq lewat je then bgn pun mesti la lewat kan....hehe

skang ni aku dah tdoq awal so bgn pun awal la kan...hehe... pukul 6.45 pg aku dh bgn...awl kan2... kdg2 je awl...hehe... pukul 7.50 br aku g keje coz aku msuk kul 8.30.... jarak perjalanan dr umah aku ke ofis 30 minit je ikut highway.....

aku blik kul 5 ptg....kdg2 lewat gak aku balik....ikut keadaan la kan.... xkan staff x blik ag aku dah nk blik kan... x sedap la mcm 2..tp kan ad je staff kat c2 yg sharp je time diorg....

aku g keje naik moto je almaklum la x mampu ag nk pakai keta….

Keinginan kuat kot nk beli keta…

Myvy kot….

Tp Gila kau nk pakai keta….dgn ber alaun kan RM200 sebulan…

Hahaha…. Tp…aku selesa naik moto g keja… aku blh smp awal ckit la…. Klu g naik keta 2 kira 1 dugaan bg aku sb jln jem kot…(klu la ada roti time 2) hehheehe….kt sg2 2…..klu x jem mmg x sah la….

Rekod aku bwak moto setakat ni 110/kmj…hehehe…. Kira abih laju la ni…. Abih pulas dah 2….moto aku ego je kot….aku pggl dia ‘’Baby’’….

Baby aku ni manja ckit…aku kena berdamping dgn dia hari2…. Klu x mesti merajuk pny la….. pnt gak la nk memujuk dia…. Abih berpeluh aku…. Sb perah keringat nk memujuk si jgtung hati….hehehe… ye la nk kena stat enjin pakai kaki sb starter dah x berfungsi dgn baik….hehe….

Baby aku byak berjasa pada aku…. Aku syg dia…..hehe



3 ulasan:

Happy on my Tummy berkata...

kadang2 akan ku gigit baby ku 2....(tmbah ckip) hehehehe

zmr berkata...

hahaha....mana da... klu ada pun 2 gigit2 manja la....hehe

Happy on my Tummy berkata...

hehehe......gigit2 manja x pe