Sabtu, 18 Disember 2010

PRAKTIKAL OH PRAKTIKAL!!!!!

1 Disember 2010 bermulalah kehidupan baru bagi aku....
Mengenali dunia pekerjaan......
yang pd mulanya aku igt sng dan best bcoz aku x perlu mengadap buku lg.....huhu
m'jd 1 kebanggaan bg aku bila dah x pyh nk ngadap ayat2 saintifik yg memeningkan pala aku....

1 Disember 2010 bersamaan dgn hari rabu aku telah di hantar ke TH travel & Services....di Butterworth Pulau Pinang...

1st day agak kekok la coz b4 ni aku mana pnh keja office lor.... aku keja kilang je kot...haha... main dgn mesin je... bila kat office kena plak layan komputer....aku redah je asal aku belajar something....

1st day aku kena wat attendant staff.....nk angkat phone x berani ooo.... ada rule gak nk angkat phone kat sana..... bila dgr kol aku wat dun now je.... hehehe......

2 la story masa 1st day aku kat tmpat praktikal.....huhu..... t kan story aku yg seterusnya yep.... bye....

4 ulasan:

Happy on my Tummy berkata...

uiks menarik

zmr berkata...

hehehehe...biasa la...

Tanpa Nama berkata...

lorh...luar biase ni.....

zmr berkata...

apa yg luar biasanya....