Selasa, 23 Ogos 2011

Baby ku Tenat...SOB2...

assalamualaikum.....

ni aku nk cita pasal baby aku yg cute miut....
sejak dua menjak ni dia sakit....
aku xdak masa nk rawat dia....
MAAF SYG....

ni semua sb aku asyik keje la....
cuti pun xde....
hmmm...da lama aku x belai dia..
mandi pun kadang2 je....
aku da x beri p'hatian pada nya lg...
bkn xnk tp aku x sempat....

dia da mula nk protes...
ye la da lama aku x peduli kat dia....
bila bersama mcm nk xnk je....

semalam aku tgok dia da tenat sgt
so, aku ajak la mmbr aku bwk la dia dapatkan rawatan....
time kami pg 2 NURSE plak xdak so aku t'paksa la rawat dia s'diri
dgn gunakan teknologi yg canggih aku cuba masukkan udara pada KAKINYA...
tp bila aku cuba aku rasa mcm KAKINYA makin kecut dan kempis...

aku mula PANIK dan CEMAS...
tiba2 ada sorg mamat ni dia dtg pun rawat BINI dia...
so dgn muka x malu aku tny la dia mcmn nk guna benda alah 2...

dgn senyum mengejek mamat 2 cakap : TEKAN LA KAT TAYAR KEMPIS
Ceh patut la dari td x msuk angin ni ha...
salah tekan rupanya....
malu2 gak...tp apakan daya....huhu
smp aku nk blik pun mamat ni blh gelak2 lg kat aku dgn "adik"...
bABY Aku 2 moto aku tau korg jgn pk mcm2 tau....
t la aku tunjuk muka dia ye...
kacak jgk baby aku 2...klu aku tunjuk karang korg bekenan plak..
hahahah



smp sini dulu la ye story aku....

P/S : PNADAI NAIK PANDAI LA RAWAT YE...


Tiada ulasan: