Rabu, 17 Ogos 2011

CONFIDENT mau ada...hahah



STrOk....

TempaT KejAdiAn: Dalam Surau..sELEpas berbuka n selepas solat maghrib (dalam keadaan perut yg sarat dgn makanan)

Makcik: ank tolong tgok cAlender isyak masuk kul berapa jap

Zmr:(Bgn smbil senyum kambing) Dgn confident level yg tggi Hmm isyak msuk kul 7.29 la Makcik

Makcik: haaa(muka terkejut)

Zmr: Napa plak makcik ni wat muka mcm 2 jgn la mcm ni....hatoi aku salah cakap ke...." smbil meneliti jam tgn aku dan jarum jam menunjukkan tepat jam 8.40... otak ligat memikirkan td aku solat apa ha...."KONFIus"

Makcik: tgok btoi2 (dgn muka x puas ati)

Zmr: btoi la makcik...ni ogos pny date la sy tgok....(Masih confident)haha

Makcik: (dGn Muka yg masih x percaya) cuba tgok lg sekali

Zmr: (tgok dgn teliti) eh sy silap bulan la.... td september pny... (dgn gunakan suara spongebob) MAAFKAN SAYA

MAkcik: Senyum puas ati...

KESimpulan: tgok dgn teliti br cakap....huhu


4 ulasan:

Dunia Amyra berkata...

hehe . ang ni lain kalo usha2 betui2 sbaik makxik tak mempercayai kata2 mu. hehe ;p

Z..M..R berkata...

aku da tgok tau...tp x sangka plak aku tgok date slh...hahha... confident je aku gtau makcik 2..haha

eM iMiM berkata...

slalu confident dlu b4 pasti mak cik nie.. aish.. -_-"

Z..M..R berkata...

hahahahha..biasa la 2 manusia...hahah (cute x statement aku) hahah