Khamis, 25 Ogos 2011

NO TITLE...SEkian...


Assalamualaikum....

INI adalah antara Masalah NEGARA yg x dapat d'atasi....TULUN2...


Ni ha muka tekanan... bergaya x dgn ROKOK sekali..haha (JGN TIRU AKSI INI)

Sekarang ni aku tgh keliru memikirkan hal NEGARA...
susah btul la klu berkenaan dgn hati & perasaan ni...
ini sama ada SUKA atau EGO ..
klu korg apa yg korg akan wat klu tgh KELIRU mcm aku ni ha????
sb aku rasa mcm aku nk "KOMA" 3 TAHUN je then aku nk DERMA HATI aku ni...

NI perasaan aku la..huhu (x malu kan) haha

aku suka dia ...( ZMR wat pengakuan berani mati ni.. haha)
tp aku cuba menidakkan perasaan ni..
sb aku takut kecewa...
kdg2 aku sendiri x pasti dgn perasaan aku...
dan aku x yakin dgn dia..
kdg2 aku rasa dia da xdak HATi
sb dia da serah kat org lain...
Tp napa dia still wat mcm dia still ada HATI
hahh x paham aku....(muSyKiL)

kenapa kdg2 aku rasa perasaan dia mcm ni???

kdg2 mcm suka kdg mcm x...
kdg2 mcm caring kdg2 mcm x..
kdg2 mcm jeles kdg2 mcm x
kdg2 mcm nk kongsi kdg2 mcm xmau..

Sebenarnya aku x suka WORD "KADANG2" 2.............
ntah la... tp yg aku akan lakukan try utk lupakan dia...
walaupun agak susah...
sb da byk kali aku try buat tp xleh... huhu..
(Ni la org kata BELOM berjuang da mengaku kalah)
sb aku x berani nk luahkan...huhu...
dan aku xkan luahkan... sekian..

kdg2 t'pk jgk kenapa la aku kenal dia...
klu x kenal x la aku jd mcm ni....
susahnya nk lupakan dia...
Tp aku tetap akan berjuang utk lupakan dia...

tp Persoalannya di sini....
BETUL KA TINDAKAN AKU NI?????


2 ulasan:

eM iMiM berkata...

bleh ke lupakn?? mcm xpnh n xbleh brjaya je.. try la bt smpai dia mngaku.. smpai bila nk ddk dlm zone selamat??

Z..M..R berkata...

ntah la...tp aku akan try jgk..huhu
ssh la nk wt dia mengaku....aku rela kot dok dlm zon selamat....huhu...